2008-08-18

Vattensta Venatical Veek

It has begun. Yes. There’s a light, over at the Frankenstein place, and it’s my light, and it’s my place, and it’s lighted for you and you and you and you.

Do not be too excited. I have it all planned, German-style. It's called discipline, and it's an illusion. Anyway. We commence with a classic bear-hunt. I know you all expect a hunt, and we’ve already done a wild boar one. This year, we go for bear. For success, bring your own raisins OR ginger-bread house. As to clothing, I strongly suggest dark, water-resistant coats and rubber boots. Wearing yellow southwester or leather cowboy hat is optional but recommended. These clothes will not only provide comfort during hunting hours, but will also prove useful during our other outdoor activities. Yes, there will be plenty of those. Not even WATER, falling from the SKY, can stop us.

Over to la nourriture. If we for some reason should fail to bring down a bear, you shall not lack fodder. I hereby guarantee that you will be fed during your stay at VVV. However, I heard someone whisper something about wine. You are very welcome to bring wine. Or any mind-numbing brews or stews. I am quite liberal. Also, quite naïve.

Anyway, now you know about the clothes and the food and my general unwariness. It’s all it takes really. Bring a smile, and bathing equipment, in case of sunshine. Bring your laptops, if you want to stay updated. Or become it, whatever.

This is the Mousse, reporting from VVV, awaiting company, considering leprosy. And a dog.



4 comments:

Lolita said...

Oh cutiepie!

(I was refering to the dog)

Jag har tänkt att ansluta på onsdag kväll och resa min kos igen på fredag kväll.
De facto klarar vi ju faktiskt inte mer än max 4 dagar tillsammans, och dessutom har jag kortast tålamod. Därav tänker jag inte fresta den tidsfristen.

Men annars är jag i mångt och mycket positiv! Jag tänker gladeligen medtaga min militära sydväst och mina klarröda gummistövlar, ty jag har svårt för för detaljerade rekommendationer.

Lolita said...

Btw, Marts klänning kostade typ 2.300. Jag är väldigt imponerad.

Mousse said...

Åh nej! Vi har ju klarat fyra dagar galant! Här ligger en chihuahua begraven.

Men jag ska utnyttja våra dagar väl. Förutom att jag inte är hemma så mycket på fredagen.

Din klädsel låter alldeles utsökt. Såtillvida att du bär dina stövlar på huvudet och åker båt i sydvästen. Annars överhängande risk för skottskador.

För övrigt har Marty ett problem, du hjälper henne INTE genom att vara väldigt imponerad. Ajajajajaj.

Lolita said...

Inte en chihuahua direkt, men väl en björn kanske...

Du nände vin, vilket jag inte har mycket för, och därför införskaffat rom och punch. Vi kan säkert komma på en spännande drink med de ingredienserna. Addera lite bondromantik, svettiga, upphetsade och allmänt exalterade flickor kan det bli hur bra som helst!

Såklart tänker jag åka båt i sydvästen, vad ska jag annars ha den till?

Okej, jag FÖRDÖMER henne. Jävla kapitalist, materialist och... och ... alkoholist!