2007-05-17

Bomber och granater.

Igår fick jag veta vad Moussie egentligen vill att jag ska göra med mitt liv.

Mousse: Flytta till Lund och plugga ekonomi

Jag vet ej om denna kommentar var något uppmuntrande eller något nedlåtande. Eller det kanske något som legat undangömt i Moussie hjärta och pga fylla nu kom upp till ytan? Eller var det bara ett desperat försök att få mig att ägna mig åt något annat än NBG?
I vilket fall var det intressant.
Och jag avböjer, vänligt men bestämt, ekonomistudierna.

3 comments:

Mousse said...

Jag ville mest se din reaktion. Tänkte att kanske, kanske är detta en dröm som ligger gömd bland dina skamfullaste tankar.

Dessutom var jag onykter.

Jag frågar bara sådana potentiellt känsliga/udda frågor under alkoholpåverkan.

Nästa gång kommer det handla om matsex.

Lolita said...

Hehe...

Jag måste säga att matsex ligger högre på listan över saker jag gillar, än ekonomistudier...

Jag väntar spänt på nästa förtroeliga fyllesamtal.

Ape said...

Værlden borde ha flera "förtroeliga fyllesamtal", men mindre ekonomistuider.