2007-10-20

Ny superkraft!

Jag och den magnifika Epe kom på den ULTIMATA superkraften, nämligen kraften att bebåda någon. Det skulle jag lungt välja före alla muskler i världen (typ).

Tänk så lätt det skulle vara att få Mousse & Mart att hålla tyst då och då!
"Är du inte tyst så vet du vad som händer" sen pekar man lite hotfullt på magen på väl vald skränig person, som då genast tystnar! Rena drömmen.

Något som också skulle vara kul, är att random-bebåda folk när man exempelvis är på stan, eller annat (o)passande ställe. Det skulle verkligen sätta guldkant på min tillvaro!

Awsome.

3 comments:

Mousse said...

Nej, det låter inte som någon bra idé. Inte alls.

Det finns fascism, nazism och så Becca med ultimat superkraft. Fy fan.

Lolita said...

Det är just därför det är så bra...

Jag är nu en av de stora envåldshärskarna!

tiny said...

va fan pratar ni om?

bebåda?

det är världens värsta superkraft någonsin! eller är det jag som inte vet vad det betyder?

nej, ni har fel! FEL!

visst?