2007-10-01

Självutnämnd.

Här sitter jag uppe alldeles för sent. Min hjärna jobbar dock för högvarv, men är det någon hemma?

Man blir impulsiv, tankar som inte tänkts förut blir nu självklara.

Ja, jag vet för andra tycks det mest likna svammel, men I en himmelsk minut är det så rätt för mig.

Hur som helst så har jag tänkt på saker man kna vara. Jag är den siste att prisa placerandet av folk I fack, men attans om det inte är roligt att komma på saker man är.

Själv är jag “Självutnämnde BDSMare”, jag är även “A Dilettante With A Cause”.

Of which I am damn proud.

10 comments:

Lolita said...

Hur kan du vara "självutnämde BDSMare"?

För det första, alla BDSM-are är självutnämnda,
för det andra, heter det inte "självutnämnde" möjligtvis "självutnämnd".
Men, eftersom jag i ovanståense mening konstaterade att alla BDSM-are är självutnämnda, så är din "påpekan" onödig (och gramatiskt inkorrekt).

Däremot gillar jag “A Dilettante With A Cause”.

Ape said...

Ja e-et var ett klart mistag, men inte självutnämda delen. Jag surfade nämligen Wikipedia, för däri ligger svaren på Universums alla frågor, och hittade nämligen detta

http://sv.wikipedia.org/wiki/Bdsm#BDSM_i_popul.C3.A4rkultur

och jag fattade tycke för ordföljden.

Lolita said...

Kolla runt lite på den sidan, och sedan kommer du förstå varför jag för all framtid tänker kalla dig för EPE.

(uttalas dock precis som Ape, så du lär inte höra skillnaden)

Ape said...

hehe, I can live with that.

Lolita said...

...jag tror till och med att du gillar det, am I right?

Ape said...

...possibly yes....

Anonymous said...

jag.. var inne på BDSM-sidan på en försvarsdator.. det var mindre bra..

Ape said...

Hehe that's pure awesome.

Anonymous said...

...nej

Mousse said...

Ha-Ha! Kungen gillar pisk!