2009-09-15

Konsert i Konserthuset!

Kanske är det inte helt oväntat att det är i konserthuset det är konsert, men jag vill att ni verkligen ska förstå budskapet. Jag har ännu inte varit på något event i konserthuset. Inget alls faktiskt, jag har smugit in, åkt rulltrappa och kikat på utsikten. Gratis. Men det var då! Nu blåser den nya tidens vind! Jag tänker betala för en attraktion!

På fredag 25:e september 19.30 är det konsert med Ólafur Arnalds i UKK. (Uppsala Konsert och Kongress. Jag hoppas innerligt att det inte bara jag som tycker det låter som en separatistfalang i en sydamerikansk gerilla).
Biljettpris 140 kr.

Vill ni följa med?

http://www.ukk.se/Konsert/Konsertprogram/Olafur-Arnalds/

2 comments:

Mousse said...

Det ÄR en bra idé. Jag har heller aldrig gjort UKK. Och det vill jag ändra på. Men jag har lovat att vara på födelsedagskalas just precis då.

Lolita said...

Ack!
Det var synd. Jag, Björnen och Apan får väl roa oss själva...

Om inte Vesslan ska med?