2009-10-28

More Nipple Tassels at Boob Night


Let's celebrate boobs with "Boob Night"!

Nästa vecka har vi en pysselkväll!
Den går i bröstens tecken.
Mycket bröst eller helt enkelt synlig bh (alternativet är att klä oss i rosa, vilket är B).

Menyn består av:
Krustader med gräddfil + liten bröstvårteliknande klick röd rom
Potatishalvor placerade med snittytan nedåt.
Kycklingbröst
Rosa sås
Rosa glass i div bröstform till efterrätt, och baknig av bröstkakor kommer att ske fortlöpande under kvällen.



För att slappna av spelar vi däremellan tutt-memo, diskuterar bröstens anatomi samt (kvällens höjdpunkt) övar på att snurra våra Nipple Tassels!

Denna kväll kan inte gå fel!

Tisdag, anyone?

3 comments:

Mousse said...

Jag har gått runt hela dagen och tänkt på vad jag ska tycka om det här.

För det första vill jag säga, jättebra initiativ Lolly! Jag ska självklart delta! Särskilt med tanke på att det kanske kommer ske i mitt hem...?

För det andra: Varför färgen rosa? Är det av filantropiska skäl?

För det tredje, är bröstkakor ungefär samma sak som kroppkakor?

För det fjärde... Vad ska jag säga. Bröst var aldrig min grej.

Men det kanske kan bli.

Jag har idag inhandlat visst pysselmaterial.

Lolita said...

Du gillar det! (det är hemma hos dig, btw)

Den rosa klädseln är påtänkt p.g.a. hela bröstcancer-rörelsen är löjligt rosa. Men som bekant, struntar vi i det.

Jag kan tänka mig att bröstkakor är ungefär samma sak som nötrosor, men vi kan utforma dem lite som vi tycker..hoppas jag, huvudsaken är att det liknar bröst.

Jo, det var väl du som gillade keruber? Men tänk på att även keruber har bröst.

Mousse said...

Att strunta i något är inte att anamma något. Att icke-filantroper klär sig i rosa en bröstkväll är lika hjärnlöst som att en uttalad ickerasist skulle rösta på SD.

Hursomhelst.

Jag gillar keruber. Och... Om keruber har bröst så har jag bröst. Jag känner mig genast mer inkluderad i temakvällen. Faktiskt.