2008-01-21

Remember how we used to discuss the perfect death...?

I know you. I know all your secrets. I know all your lies. I know your hands, know your eyes. I know how you speak, I know why you write. I know why you laugh, and how you make other people laugh. I know how you feel. I know who you love and how you love.

I know your scars and I know your fears. I know, because I've been watching you. Listening to you. I know why you cry.

I know when you were born. I know when you're going to die. I know you're dying. I'm here to kill you.



And I would be killed. Dead. Relieved.

6 comments:

Lolita said...

Är detta någon form av kärleksbrev till Marty?

Mousse said...

Inte alls! Det här handlar om mig.

En mördare! Som känner mig. Som verkligen, verkligen känner mig.

Det är perfekt! Det där med att supa sig full och frysa ihjäl på en parkbänk kommer numera tvåa.

tiny said...

är det här ett riktigt brev/telefonsamtal/mail som du fått?

isf är jag mäkta imponerad. du vet verkligen hur man får en psykopat på kroken.

lycka till!

Mousse said...

Haha. Ja, det skulle va fint att lägga till mina skills. Snärja psykfall. Räknas du, muffin?

Nej, nej, än en gång, detta handlar bara om mig. Min hjärna, min fantasi. Min röst.

Men, du vet, bara tanken på att någon annan skulle säga det till mig... Och mena det.

Bam!

That makes ME the psycho, doesn't it?

tiny said...

yeah. and you wonder why you're alone...

annars har jag köpt klädet för 1350 kr de senaste dagarna. tänkte att du ville veta.

Mousse said...

Vad är det du säger? Har du redan gjort av med hela din årliga klädbudget? I januari!