2008-02-11

Ride on a white horse

8 comments:

Mousse said...

Såg ni!?

Jag ramlade av!

Ape said...

barnkalas.

Med var aldre borde det verkligen vara mindre oskuldsfullt an vad det ar och for utomstaende ogon kanske det ar det med. Sjalv kan jag inte se annat forutom lek.

Ja vi sag. Tiny's blick nar du gjorde det var prislos.

Fantastisk rendition of Ride a White Horse.

Ape said...

And it's not even a high on substances other than life.

It just is.

tiny said...

vi har 25 views!

är det ni?

Mousse said...

Wow! Ja, det är nog vi. Det är inte så mycket att jag tycker jag är fruktansvärt snygg som att jag måste studera gång på gång hur jag lyckades röra mig så jag fick ont i ryggen i en vecka.

Fast Frida min kompis har faktiskt sett den hon också. Så det är typ vi och en till.

Mousse said...

Whoa! Nu är det trettiotvå. Jag är faktiskt helt oskyldig.

tiny said...

nu är det 36...

jag gav den fem stjärnor. för vi är bäst.

och andrea, mamma och pappa har sett den.

Lolita said...

Den var faktiskt omnämnd på Youtube i en diskussion mellan några som tittat på olika white-horse filmer. Den ansågs underlig men skoj, typ.
I wish.