2008-02-22

Uniform

Mina damer, som ni säkert vet/hört talas om, har jag införskaffat lädershorts till oss alla. Jag betvivlar inte att vi kommer att vara utomordentligt vackra, men jag funderar nu på komplement till dessa.
Jag såg senast idag ett par toppar på Gina Tricot (var annars hittar man den smaklöshet som genomsyrar..oss?) som skulle passa oss som handen i pringles-röret!

Det var ett par vita t-shirts med halv om halvt påsydda små västar! Det var så gulligt att jag nästan fällde en tår. (överdrift, men ni förstår principen) Västarna var antingen svarta eller Oddball-dräkts-gröna. Om vi vill ha, vilken färg ska vi ha?
Pris: 149 kronor/styck.

Ja? Nej?
Om Ja, ange din Gina Tricot-storlek så införskaffar jag dessa himmelska kreationer. (Ja, jag kan lägga ut)

9 comments:

Mousse said...

Becca, Becca, snälla säg det där du sa när jag sa att jag ville ha versionen med svart väst!

Lolita said...

Att vi skulle bli väldigt mycket Dykes on Bikes?

Mousse said...

Waaahahahahaha!

Waa!

Haha!



Jag vet. Det är bara jag som är road.

tiny said...

jag har inga pengar. jag har inte ens några pengar att köpa mobil-pengar för. livet är hårt just nu.

kort sagt, jag behöver en väst. kan du lägga ut till slutet på mars?

Anonymous said...

Yeah, jag.. införskaffar.

Vilken storlek?

tiny said...

men om du inte har pengar är det lungt. det är inte som... världens undergång. dessutom kommer dom säkert reas ut för en femtilapp lagom till sommaren.

om pengar inte är ett problem har jag storlek small, tror jag. ta gärna med ditt ögonmått.

Mousse said...

Jag försökte handla idag. Jag ville ha large, men den fanns bara i grönt. Så jag handlade ingenting. Känns inte rätt.

Anonymous said...

Jag har handlat.

Det är sjukt fult, men på ett... hemtrevligt vis.

Mousse said...

Hemtrevligt i konstlädershorts?

Det är bara du som kan säga nåt sånt och fortfarande framstå helt ärlig.

Ja, och Joha.

Och tiny.

...och jag.