2008-06-18

Copycat



Ärade vänner,
som den mänskliga kopiator jag är, tänkte jag kopiera Assies underbara idé om personlig musik till Affe.

Idé i stort:
Jag önskar att ni gör varsin bränd skiva till mig, med musik NI gillar, som jag kan ta med mig till Affe och vid behov kunna plocka fram när jag behöver poppa i stexet.

Inte helt svårt, eller hur?
ALLA skivor är välkomna, jag går in i detta med ett öppet sinne, och som ni troligtvis vet är jag skrämmande allätande.

Ogillar jag skivan stryks ni omgående ur mitt testamente, sen pratar vi inte mer om det.

(Ja, det är samma inlägg som på Lj, men eftersom jag vet att ni behöver få saker upprepade för er, för att det ska gå in, hade jag inget val.)

6 comments:

Ape said...

I like this. I like this a lot.

As soon as I get back from my final School Meeting I will get on it and create a CD filled with heavenly sounds.

Mousse said...

Jag vet hur det kommer bli. Jag kommer att gå runt och tänka på det och ha ångest över det och sen blir det antingen ingenting eller pannkaka. Men jag gillar verkligen idén. Även om det kommer att göra ont.

Lolita said...

Slipp då.

Men då kommer jag å andra sidan inte tänka på dig (alt tänka på dig med avsmak) i affe.

Mousse said...

Men du förstår inte! Jag kommer ju anstränga mig! Jag älskar idén! Men anspänningen kommer kanske bli för stor. Detta är blott en varning.

Anonymous said...

Men sluta gnälla då.

Just do it.

Mousse said...

*bekymrad rynka mellan ögonbrynen*