2008-09-02

Skärpning!

Hörni, detta fungerar inte, Elsa, jag brukar verkligen inte vara den som tycker att du ska göra mer väsen av dig, men just nu är så fallet!
Det funkar inte att sitta i källaren och öla hela tiden!

Joha: Du är ledig dygnet runt!

Mart: Jag vet att du inte har någon dator just nu, men viss aktivitet här skulle inte skada när du får tillbaka den. Hoppas inte den obehagliga episoden då Mousse helt omotiverat hoppade på dig, din personlighet och framför allt din humor har satt för djupa spår.

För att avsluta på ett mindre upprört vis tänkte jag bjuda på en bild!

3 comments:

Mousse said...

Jag råkar vara under extrem social press just nu. Jag har till och med sömnsvårigheter. Men jag HAR dåligt samvete för detta icke-postande. Men jag kommer snart igen.

Martina har en smärre livskris, men den planeras bli mer eller mindre utredd ikväll.

Joha... Hon har väl inga ursäkter förutom att man utan plugg lätt tappar kreativiteten. Plus att hon har sitt nya stora recensionsprojekt.

Lolita said...

LAME!

Ape said...

I would write if I had something to write about. At the moment all I do is pms and feel lost. Neither one makes for very interesting reading.