2009-05-19

Update

So Lolly got home safely from war-zone, ignored the K-Mart, had a pizza and was taught how to play poker by Mousse. Ape tried to help instructing, but no one really heard what the Ape said. Cookies were had, popcorns munched and plans for some sort of exit-urban exploration walk were laid out. Lolly was told of the contemporary Sweden: Reinfeldt & co secretly putting pieces of glass in frozen chicken (and sausages, beer and pyttipanna) and then that alluring place called Spotify to which everyone seems to have found their way. She was puzzled, and in awe. Had too much changed? Did she perhaps long back to isolation?

Music: David Bowie
Food: Pizza
Topic: Trauma
Activity: Card games
Wronged: tiny

2 comments:

Lolita said...

Hupp! Jag ignorerade henne bara för att hon ignorerade mig först. Jag skulle aldrig ignorera någon som inte förtjänar det.

Förresten var det inte så spännande med glaset i kycklingen, jag hade hoppats på andra saker det svenska folket rasar över!

Btw, Baby kan spela poker och vill gärna lära oss! (jag lockade med Äppeljuicen)

Mousse said...

Som vanligt har nog ett missförstånd skett.

Om tiny, om kycklingen.

Jag tror inte ni förstår varandras kroppsspråk, jag tror inte du förstår hur gigantisk komplotten mot det svenska folket från alliansens sida är. Låt Ape upplysa dig. Om allt.