2008-11-07

Nyår med dans och dumheter

Meddelande från Jolly & Lolly:

Vi har funderat på tema till nyårsfesten vi planerar att ha den 31:a december 2008, övergående till den 1:a januari nådens år 2009 (Ja, jag befinner mig i Konungariket Sverige vid den tidpunkten/Lolly).

Vi gillar konceptet år. ÅR ÅR ÅR (bara en massa år)

Utförande i stort: Välj ett årtionde och lek med stereotyper från det aktuella decenniet. Därefter rekommenderas att vederbörande väljer en stereotyp (genre) från "sin" valda tidsperiod och
för att fylla kvällen med dans och dumheter tar man helt sonika med sig passande musik från "sitt" årtionde och festar järnet.

Bifalles?

6 comments:

tiny said...

ett rungande JA!

Mousse said...

Mä! Här har ju jag gått runt och försökt muta in oss på nån annans fest! Fula jävla fiskar. Men det är ju otroligt trevligt att Lolly är hemma då, så jag kan ju omöjligen vara upprörd.

Och jag gillar ert genomtänkta och individualism-bejakande tema. Det kommer bli bra tror jag.

Ape said...

Fint. Men egentligen skulle vi ju kunna planka någon annan med och bibehålla tema om det verkligen skulle trycka på.

Mousse said...

Ja, fast ärlig talat och såhär i efterhand såg inte utsikterna så goda ut för oss. Det är inte många fester därute som har "plats" för en socialt missanpassad grupp temanördar med stora illusioner.

Ape said...

Well, when you put it like that...perhaps not. Perhaps it's just better if we play with ourselves.

tiny said...

haha, awesome. nu är jag nästan inte arg på dig längre!

och jag har tänkt på det här med 20-tal, men jag behver mer fakta. wikipedia, nästa.