2008-12-09

Oh, holy bodily anguish.




Most of Ape's was fake.

Most of Marty's were boobs.

8 comments:

Ape said...

I can't stop listening to the song. It's like sweet nectar to the dehydrated desert-traveller.

Fina bilder med.

Mousse said...

Ja, det blir en så väldigt kraftfull helhetsuplevelse med låten och din hörnångest. Och pepparkakor...

Lolita said...

Är det jag som är spöket? Jag känner mig lite som ett...

Mousse said...

Det kan jag inte svara på. Utan... Marty! Kan hon va spöket? Hallå!?

Ni är spöken båda två.

Ser du Pac-Man förresten?

Ape said...

Du känns lite som ett. Så långt borta, endast en idé, en tanke.

Jag saknar fasthet. Jag saknar kropp som man inte behöver röra, men som finns där. Kropp är förvånansvärt betryggande.

Lolita said...

Ja, Pac-Man var en höjdare. Likaså spöket. Men bröst? Min fantasi kanske har blivit fyrkantig. Eller full med sand.

jag gillar kropp

tiny said...

det var inte bara bröst!

how dare you! dom flesta var klassiska cirklar. bara två var (ett par) bröst.

Mousse said...

Låt mig drömma lite, why won't you.