2008-12-17

SNÖ

Det snöar i Långtbortistan nu.
Jag önskar jag hade ork att göra en ingående analys, men det finns ingen sådan tid i mitt liv. Eller, det gör det kanske... Men jag prioriterar att sova istället.

Jag har märkt att jag inte längre tycker att samma saker är roliga, eller vad som gör mig glad. Nu blir jag glad över att krypteringen fungerar, att skrivaren faktiskt skriver ut, att vi får leveranser med toner... jag har förvandlats till en kontorsapparatskvinna.
Fjantigt.

För övrigt kan jag berätta att jag snart kommer hem och förväntar mig att slippa alla former av kontorsapparater samt expenser.

Fridens.

4 comments:

tiny said...

will do. or won't, kanske man säger.

må tusen laxar bosätta sig i vårt badkar om jag ljuger!

Mousse said...

Gott. Ytterligare ett steg närmare Dolly i 9 to 5.

Och vars tog solananasen vägen?

Lolita said...

Oj, konstorskopplingen hade jag inte ens tänkt på. Jag måste införskaffa den och se vilken av alla skumma fetischer jag ska skaffa mig härnäst.

Det lutar åt lasso.

SolAnanasen, som var min verklighet förra veckan, har nu bytts ut mot snöslask och burkmajs. Det går fort på kontinenten!

Ape said...

Jag skaffar rep till nyår, vi har gott om trädgård att öva i. And I've done the tied-up routine before and I guess we all know what I think about it. Plus I can be such an awesome sexist, egotistical, lying, hypocritical bigot.