2008-12-13

I was wrong. Really, really wrong.

So, 90% or so of the population has latent herpes. I did not know that. I think I listened to much to schoolyard gossip when I was 11, and not enough in school (or wherever it is people learn about herpes).

Also, my hearing's no what it should be, so I thought I'd compile a short list of "What They Said & What I Heard":

Mjälte- Hjälte

Corpus- Korvbuss

Keep on chewing- I Want You, Owen.

Something beautiful (part 1 of 3):

On an end note, I'm extremely happy to announce I've signed a contract for a room! On Rackarberget. I get the key January 2d. I'm so excited! (but not touching myself.)

13 comments:

tiny said...

ja, det blev fel. jag vet att du såg det och tänker påpeka det. men jag har redan ändrat det!

HAHA!

Mousse said...

Åh, shit, det där programmet har levt som en skugga i mitt huvud i flera år nu. Vad var det jag såg liksom!? Jag har längtat och längtat och så POFF så postar du det här. Fast jag har nog aldrig sett den här första delen. Vilket gör allt så mycket mer magiskt. Wow. Det gör inget att du har herpes. Det har aldrig gjort något. (Det var din poäng, ja?)

Och shit igen, ett rum! Grattis min lilla rosenknopp! Jag ser fram emot inflyttningsfesten.

Ape said...

Wow indeed. Och lite grattis, till rummet inte till korvbuss herpesen.

Får jag bo hos dig varannan helg nu?

tiny said...

ja, det får du!

men inflyttningsfest vet jag inte om det blir. måste tänka på det.

Mousse said...

Jag ser fram emot inflyttningsfesten!

Anonymous said...

Jag tänker också komma på inflyttningsfesten.

tiny said...

ni kommer spy över hela mitt rum innan jag ens flyttat in!

försök inte förneka det, vi vet alla att det kommer bli så.

Mousse said...

Ja, JAG vet det. Och jag vet att du vet. Och jag vet ju att du vet att jag vet.

Som alltid.

Anonymous said...

Jag spyr inte, jag sover.

Ape said...

Jag kan spy om du hemskt gärna vill det. Jag har erfarenhet.

Mousse said...

Jag har sett anonyma människor kräkas.

Jodå.

Men mest har jag sett mig själv kräkas. Från ett mindre smickrande perspektiv.

Ape said...

Varför så mycket uppstötning, borde vi itne fira på ett mera icke Jackass-igt vis?

tiny said...

om ni vill fira hos mig får ni iaf göra det!