2008-12-16

MARRY ME!



8 comments:

Lolita said...

Yes please?

tiny said...

hmmm.

du menar väl fortfarande mig?

det här kan aldrig sluta väl.

Mousse said...

Jag tänkte väl det.

Men vi tycker ju båda att Lolly är något av en trophy wife, så du kan omöjligt klandra mig om jag gifter mig med henne.

Lolita said...

Äsch, jag är bara desperat, ni förstår vad jag menar.

(förresten är jag jättekonstig, en ogift 23-årig kvinna, Afghanerna skakar på huvudet och undrar vilken dödlig sjukdom/deformering jag har)

Men det visste ni säkert redan.

tiny said...

JAG VET VILKEN DEFORMERING DU HAR!

i'l take it to the grave...

Mousse said...

Va? Pratar du om Glenn?

Isåfall är du jävligt respektlös Lolly. Han förtjänar bättre.

Lolita said...

Jag förstår dig inte, och tänker inte anstränga mig för att göra det.

tiny said...

jag menade ingenting med min kommentar. dåligt skämt.